Reducerea la nimic
  • 15-04-2024
  • 0 Comentarii
  • 48
  • 0

Am tot scris, și dumneavoastră ați tot văzut, efectele mișcării așa numite transgender, sau LGBTQ, care se consideră ostracizată de majoritate și vrea drepturi egale. Ați văzut, cu siguranță, cum în mai toate filmele, nu cele de la televizor, ci de pe platforme ca Netflix sau Disney +, există scene sau povești homosexuale. Ați observat, cu siguranță, că toată această mișcare transgender e despre efeminarea bărbaților și despre blocarea chimică a dezvoltării ca bărbați a băieților, nu despre masculinizarea femeilor.
De ce? Fiindcă niște bărbați care nu-și mai pot folosi funcția reproductivă cu care au fost înzestrați de Dumnezeu nu mai pot face copii, ceea ce va duce la producerea acestor copii pe căi artificiale, iar niște ființe umane create astfel, pe lîngă aceea că-i vor face pe creatorii lor să se simtă dumnezei, nu vor avea nici un fel de valoare, putînd fi omorîți fără multă vorbă după ce munca lor nu va mai fi necesară creatorilor. Pe scurt, asta e ideea: cum să suprimi funcția reproductivă a bărbaților fără a stîrni scandal și revolte. Aplicarea ideii a necesitat mulți bani și o diavolească viclenie, ceea ce nu mă miră deloc, ținînd seama de ce au în capete miliardarii lumii. Am găsit un interviu foarte interesant in ziarul Conservatorul European, unde jurnalista de investigație Jennifer Bilek ne devoalează și ne explică planul din spatele mișcării transgender. Fiți siguri că așa cum au acționat în acest sens, acționează și pentru a-și atinge alte scopuri, cum ar fi, spre exemplu, mult discutata „problemă climatică”, folosită ca să ne bage în țarcuri unde să fim dependenți de banii lor și de mîncarea lor mizerabilă, iar apoi să fim eutanasiați. E bine să știți însă cum se procedează.
Jurnalista de investigație Jennifer Bilek a scris în 2020 eseul intitulat „The Billionaires Behind the LGBT Movement” („Miliardarii din spatele mișcării LGBTQ”), publicat în revista americană „First Things”. A fost o scriere uluitoare fiindcă, deși există mai mulți jurnaliști care s-au angajat să expună „mișcarea” transgender (sau industria, așa cum o numește Bilek), nimeni nu a îndepărtat fațada drepturilor civile, steaguri roz și albastre și „copii trans” așa ca Bilek.
Dacă am avea o presă de masă cu adevărat angajată să descopere și să raporteze adevărul despre forțele care conduc astăzi cultura noastră, munca acestei jurnaliste ar fi citată cu siguranță. Bilek este artistă, activistă și jurnalistă de investigație din New York, iar articolele ei au fost publicate în Tablet Magazine, The Federalist, The Post Millennial și în alte părți.  Bilek conduce, de asemenea, buletinul informativ al lui Substack Jennifer și blogul The 11th Hour, unde își explică intențiile: „Scriu la intersecția umanității, tehnologiei și capitalismului fugitiv. La această intersecție se află transgenderismul, ceea ce cred că este o campanie publicitară plină de farmec, generată de elite, investiții în tehnologie și în farmaceutică, pentru a normaliza schimbarea biologiei umane”.
Bilek face ceva ce jurnaliştii obişnuiau să facă instinctiv: să urmărească banii. Ceea ce a descoperit ea este o bombă care dezvăluie măsura în care fenomenul transgender a fost creat de donatori LGBT foarte bogați care au o agendă întunecată și sinistră. Jurnalismul ei furnizează piesele lipsă necesare pentru a completa imaginea despre cum mișcarea transgender a atins atît de repede dominația culturală.
Prima întrebare care i s-a pus a fost aceasta:  „În ce măsură schimbările culturale pe care le-am văzut în ultimii cîțiva ani sînt provocate de marii donatori?”. Răspunsul nu a întîrziat: „Schimbările culturale pe care le vedem astăzi în ceea ce privește identitatea de gen sînt în mare măsură influențate de afluxurile uriașe de capital de la guverne, filantropi, corporații și firme de management al investițiilor și contabilitate precum Blackrock și Ernst & Young. În timp ce unii cred că ideologia își are originea în universități, finanțarea este direcționată către aceste instituții pentru a promova ideea de identități sexuale sintetice ca progresiste, pe care studenții le duc apoi în lume.
Pentru a înțelege motivațiile guvernelor, filantropilor și ale marilor afaceri în această ideologie, trebuie să examinăm implicațiile acesteia. Ideologia de gen deconstruiește sexul reproductiv uman din punct de vedere legal, lingvistic, social și, de asemenea, atacă în mare parte organele reproducătoare ale tinerilor prin sterilizarea acestora. Este o disociere de marketing de realitatea sexuală prezentată ca fiind progresivă, ceea ce este deosebit de confuz pentru tineri în utilizarea tinereții lor natural rebele ca o capcană corporativă. Atît banii, cît și ideologia provin din sectorul medical-tehnologic, care este el însuși integrat în cultură printr-o structură filantropică care a fost atașată aparatului politic pentru drepturile civile LGBT. Fundația Arcus, unul dintre cele mai mari ONG-uri LGBT, joacă un rol central în acest sens, nu numai prin acordarea de finanțare extinsă unei multitudini de instituții, ci și prin introducerea unui aparat de urmărire numit MAP și încurajînd filantropii bogați să investească în circumscripția LGBT. Jon Stryker, fondatorul Arcus, are experiență în domeniul bancar și este moștenitorul gigantului Stryker Medical. Stryker Medical, cu aventurile sale pe piața chirurgiei de feminizare facială, exemplifica interconectarea dintre aparatul politic LGBT și industria medical-tehnologică.
Familia Pritzker din Chicago este una dintre cele mai bogate familii din America. Deși averea lor a evoluat din industria hotelurilor Hyatt, investițiile lor predominante sînt acum în sectorul tehnologic medical. Eforturile lor filantropice masive i-au transformat în mai mari finanțatori ai industriei de gen. Tim Gill de la Gill Foundation – al doilea cel mai mare ONG LGBT din America și conectat la Jon Stryker și familia sa – contribuie în mod semnificativ și el, inițial provenind din sectorul tehnologiei și acum implicat într-o afacere cu platforme AI. Giganții tehnologici — Google, Intel, Microsoft, Facebook, Salesforce, Hewlett Packard și Amazon — își valorifică puterea financiară atît pentru a finanța această industrie prin disociere corporală, cît și pentru a înfrunta state întregi pentru a accepta ideologia amenințînd cu retragerea capitalului lor. Au făcut asta în 2016, cînd au semnat un amicus brief împotriva Carolinei de Nord. După aceea, statul a insistat asupra intimității în băile pentru băieți și fete din școli.
Industriile tehnologice și medicale prosperă, ca toate industriile, în crearea de noi produse, o tendință observată în mișcarea pentru drepturile civile LGBT, care a fost inițial o mișcare de bază care a devenit corporatizată în timpul crizei SIDA din anii ’80.  Transsexualismul american, înrădăcinat în instituția medicală, datează din anii 1950, cu atacul medical asupra organelor de reproducere. Comunitatea LGBT s-a transformat într-un grup profitabil de investiții și marketing după criza SIDA. Adăugarea transsexualismului, redenumit «transgender» în scopuri de marketing, introduce o nouă perspectivă asupra identităților sexuale, normalizînd și mai mult detașarea umanității de rădăcinile sale fundamentale în reproducerea sexuală”.
După cum vedeți, niște miliardari „pe care lumea nu poate să-i mai încapă” au început să se joace cu omenirea, fiindcă se plictisesc teribil și încep să se creadă dumnezei. Bilek spune la un moment o chestiune foarte importantă făcînd deosebirea între mișcarea pentru drepturile minorităților și monstruozitatea din realitate. Citez: „Accentul se pune pe crearea de simulacre sintetice ale caracteristicilor reproductive umane, comercializate pentru profit și inginerie umană. Spre deosebire de o adevărată mișcare pentru drepturile omului pentru cei marginalizați, caracteristicile sexuale sintetice sînt o iluzie corporativă. Cei care le adoptă în încercarea de a renega realitatea nu sînt marginalizați și nici nu sînt o subcategorie a sexului reproductiv al speciei noastre. Termenul «transgender» nu înseamnă nimic în ceea ce privește oamenii. Îi lipsește o definiție clară, universal acceptată, care să cuprindă semnificații diverse și adesea contradictorii. Încearcă să acopere un spectru larg, de la atacuri medicale care au impact asupra organelor reproductive sănătoase pînă la expresii non-medicale ale sentimentelor, despre stereotipurile rolului sexual, uneori implicînd intervenții chirurgicale și droguri și alteori nu. Este un fetiș sexual sau o formă de rezistență împotriva normelor comportamentale atribuite cultural, bazate pe sexul cuiva? Conceptul unei comunități coezive numită «transgender» este la fel de evaziv; în schimb, «transgenderismul» apare ca un conglomerat condus de presiunile corporative, aducînd atît adulții, cît și, mai semnificativ, copiii într-o disociere industrială – o afacere înfloritoare. Alimentată de capital suplimentar de la investitori și filantropi, o industrie dedicată disocierii de corpul sexuat a cunoscut o creștere explozivă. Persoanele care ar putea să nu înțeleagă pe deplin natura acestei industrii profită de ea. Personalități notabile precum Whoopi Goldberg sînt asociate cu agențiile de modeling care se adresează celor care încearcă să-și renege sexul.
Artiștii captează imagini ale unor indivizi cu identități sexuale sintetice; programele TV prezintă personaje care încearcă să se disocieze din punct de vedere social și medical de realitatea lor sexuală; iar firmele de avocatură profită de pe urma proceselor care îi implică pe cei care doresc să-și schimbe sexul sau să protejeze categoria legală a sexului.
Propaganda generată de acest flux de venituri a înrădăcinat profund ideologia «tranziției sexuale» pe piață. O simplă căutare pe Google pentru «coperți de reviste transgender în 2020» dezvăluie o abundență de reviste care transmit un mesaj consistent. Este de remarcat faptul că aceste publicații fac parte din giganți cu platforme și investiții medicale și tehnologice, beneficiind de sprijin din partea firmelor de administrare a activelor precum BlackRock”.
Așa cum ați înțeles deja, scopul mișării LGBTQ și al propagandei agresive în favoarea ei nu este acela de a apăra o minoritate zice-se marginalizată și chinuită, ci este un atac la însăși umanitatea noastră pe care miliardarii luʼ pește încearcă să o transforme în altceva. Ce uită ei, prostovanii, e faptul că noi toți sîntem creația lui Dumnezeu și că într-o zi vor muri și toate gîndurile și ideile lor vor dispărea. Ei nu-L iau în considerare pe Dumnezeu. Pentru ei, Acesta nu există și tocmai de aceea își permit toate crimele astea.
Iată ce argumentează jurnalista: „Principalii cata­lizatori care conduc industria de gen sînt înrădăcinați în evoluțiile tehnologice împletite cu o piață nelimitată. Identitățile sexuale, împreună cu reproducerea tehnologică, sînt în fruntea încercărilor de a avansa specia noastră dincolo de granițele noastre umane actuale. Legătura strategică a unei agende care vizează deconstruirea sexului reproductiv cu o mișcare pentru drepturile civile centrată pe atracția pentru persoane de același sex a fost un geniu pur – o vulpe în piele de găină.
Sîntem în pragul descoperirilor în inginerie genetică, inteligență artificială (AI) și reproducere artificială, fiecare cuprinzînd industrii semnificative. Convergența acestor cîmpuri indică o traiectorie către un viitor care transcende starea noastră umană actuală. De la începutul anilor 2000, instituțiile media și guru-ul tehnologiei care apar din Silicon Valley au condus o narațiune care prezice o fuziune mai integrală a oamenilor cu inteligența artificială, prevăzînd crearea unei specii hibride. Piața de reproducere tehnologică în plină dezvoltare, evaluată deja la 27 de miliarde de dolari, se aliniază cu tendința mai largă de a vedea interiorul corpului uman ca pe un peisaj de marketing profitabil. Odată cu dezvoltarea de injecții capabile de alterare a ADN-ului nostru, există un potențial aparent de rentabilitate în tratarea corpului uman, a fetușilor și a organelor reproductive ale femeilor ca pînze pentru intervenții tehnologice. Industria reproducerii tehnologice pare un prevestitor al unui viitor în care reproducerea fără copulație sau gestație poate fi norma”.
Narațiunea identității de gen servește acestor proiecte de marketing, deoarece reduce umanitatea noastră, complet sexualizată, la o marfă. În condițiile în care organizațiile LGBT primesc infuzii enorme de numerar de la susținătorii financiari, cum pot grupurile mici să se opună acestei propagande?
Inițial, este esențial să informați oamenii despre investițiile financiare substanțiale îndreptate către o circumscripție iluzorie. Nu există persoane „transgender”, deci ce susțin exact aceste fonduri? Ele alimentează un efort de a conferi drepturi ale omului unui segment al populației care încearcă să-și renege umanitatea – un concept care merită o examinare mai atentă.
„Prin reîncadrarea narațiunii de la drepturile omului pentru cei marginalizați spre drepturi pentru cei care încearcă să-și lepede umanitatea, putem oferi o perspectivă nouă. Drepturile de gen, în acest context, servesc drept bază politică pentru discursul în plină desfășurare al drepturilor despre inteligența artificială (AI) sau cyborgii în stadiile lor incipiente. La fel de importantă este nevoia de a revendica limbajul. De fiecare dată cînd folosim termenii lor fabricați precum transgender», «identitate de gen» sau «folosirea corectă a pronumelor», întărim din neatenție noțiunea de oameni care există în afara granițelor sexului biologic al speciei noastre. Sublinierea clarității asupra oportunității comunicării este vitală. În loc să răspunzi la întrebări ca și cum «transgender» ar fi o categorie autentică, o abordare mai eficientă este să te întrebi despre semnificația acesteia, provocînd înțelegerea presupusă. În mod similar, întreruperea și recadrarea afirmațiilor precum «persoanele trans» sugerînd: «Vă referiți la indivizi care încearcă să renunțe la realitatea lor sexuală?» poate remodela discursul”.
În cele din urmă, schimbarea nu poate fi realizată izolat. Fie prin organizarea unui efort colectiv, fie prin lucrul individual, acțiunea este imperativă. Folosiți-vă punctele forte, vorbiți neclintit despre adevăr și rezistați tentației de a vă tempera. Această industrie prădătoare și-a pus ochii pe următoarea generație, cerînd ca inclusiv cei care nu sînt familiarizați cu activismul să facă un pas înainte. Adevărul, întemeiat pe realitatea biologică, este aliatul nostru cel mai puternic, susținut de întreaga lume vie.
Așadar, putem fiecare în parte să ne opunem tăvălugului și sînt convins că vom reuși pînă la urmă.
IOAN TEODOR

Imi place articolul
Lasa un comentariu
Nota: HTML nu este primiti!
Trimite