- 14-10-2024
- 0 Comentarii
- 16
- 0
România continuă să aibă cele mai periculoase drumuri din Uniunea Europeană, alături de Bulgaria, cu o rată de 81 de decese la un milion de locuitori în accidente rutiere Acest bilanț tragic reflectă lipsa cronică de investiții în infrastructură și proasta gestionare a fondurilor publice de către toți cei care ne-au condus în ultimii 35 de ani.
Aceste statistici îngrijorătoare nu sînt o surpriză avînd în vedere starea dezastruoasă a infrastructurii rutiere din România. Drumurile prost întreținute, proiectele abandonate și incapacitatea Guvernului de a gestiona marile proiecte de infrastructură sînt dovezi clare ale eșecului repetat.
În contrast cu această cruntă realitate, Planul Simion pentru Transporturi propune o abordare complet diferită. Prezentat pe Transfăgărășan, unul dintre cele mai impresionante drumuri montane din Europa, acest plan își propune să aducă un nou suflu infrastructurii naționale. Spre deosebire de guvernele anterioare, care au subjugat economic România prin contracte prost gîndite și executate de firme străine, eu susțin ferm că viitorul infrastructurii românești trebuie să fie construit de români pentru români.
În Planul Simion pentru Transporturi, mă angajez să elimin practica batjocurii prezente, unde ne închidem drumurile principale pentru lucrări făcute de companii străine și ineficiente, în loc să se încurajeze folosirea resurselor și materialelor românești.
PSD și PNL au reușit să construiască doar puțin peste 1000 de kilometri de autostradă în 34 de ani, iar România continuă să fie dependentă de infrastructuri prost planificate și subfinanțate.
Vom construi un sistem integrat de transport, sprijinind atît industria autohtonă, cît și cetățenii care, în acest moment, își riscă viețile pe drumurile periculoase din România.
Doar prin implementarea unui plan național coerent, cu un minister al construcțiilor și transporturilor publice puternic, vom putea opri acest exod al banilor românești în buzunarele firmelor străine.
România trebuie să fie stăpînă pe infrastructura ei, iar aceasta este una dintre măsurile esențiale pentru a ne asigura siguranța pe drumurile din țară.
George Simion, președintele AUR
4.2 C